Sunday 2 January 2011

Nyttårsforsetter!

Nyttårsforsetter er alltid lettere å holde når man skriver de ned, her er noen av mine ;

1. jobbe mer, jobbe i helgene
2. spille inn den nye sangen jeg skrev
3. ha flere gigs med det nye bandet
4. spise super sunt!
5. jobbe med portfolioen min
6. jogge 3 ganger i uken eller mer
7. bli flinkere på gitar
8. luke ut alle negative mennesker fra hodet og livet mitt
9. være flinkere til å planlegge dagen og være mer organisert
10. ikke dra ut på byen jo mindre jeg virkelig har tid til det eller blir betalt for det lol
11. selge masse album (som kommer ut i januar!)
12. blogge mer!

2 comments:

Andrea said...

Hvor kan vi få tak i albummet som kommer ut denne mnd?

Mera said...

hey andrea!jeg shipper album..blir vel tilsammen kanskje 130 kroner inkludert shipping el no,.,har ik sjekka ennå lol!!